Çalık Haberleri

Çalık'tan kadınlara KADES uygulamasını kullanın Çağrısı

TBMM Kadına Yönelik Şiddeti Araştırma Komisyonu Başkanı AK Parti Malatya Milletvekili Öznur Çalık, kadınların Kadın Destek Uygulaması'nı (KADES) telefonlarına indirmesi gerektiğini belirterek, "Tamamen yerli ve milli bir yazılıma sahip KADES uygulamasını bugüne kadar 2 milyon 760 bin kadın indirdi." dedi.

AK Partili Çalık: Biz yaptıklarımızla konuşuyoruz

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, “Bakın laf üretmiyorum, biz yaptıklarımızla konuşuyoruz, bir şeyi söylersek yaparız.

AK Partili Çalık: AK Parti’nin üye sayısı 11 milyon’u geçti

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, “11 milyon 589 üyemiz var bizim. Seçmeninin 5’te birini üye yapmış bir siyasi hareketten bahsediyoruz.

AK Partili Çalık’tan Nasuhi Caddesi esnaflarına ziyaret

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya’nın Battalgazi ilçesinde esnaf ziyaretinde bulundu.

AK Partili Çalık’tan Saray ve Büyük Hüseyinbey Mahallelerindeki esnaflara ziyaret

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya Battalgazi İlçesi Saray ve Büyük Hüseyinbey Mahallelerindeki dükkanları ziyaret ederek, esnafla sohbet etti.

AK Partili Çalık’tan Kapalı Çarşı Esnaflarına Ziyaret

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya’da Kapalı Çarşı esnafının sorunlarını ve taleplerini dinledi.

AK Partili Çalık’tan taksi durağına ziyaret

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya’da Mehmet Buyruk Caddesinde bulunan Zafer Taksi Durağı'nı ziyaret etti.

AK Partili Çalık: Tütün üreticilerimizin her zaman yanındayız

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya’nın Doğanşehir ilçesinde 10 bin dekar alanda yılda yaklaşık 2 bin 300 ton işlenmemiş tütün üretildiğini söyledi.

AK Partili Çalık, Fuzuli Caddesinde esnafları ziyaret etti

AK Partili Çalık: Pütürge gelişiyor ve değişiyor

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu (MKYK) Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, “Pütürge gelişen ve değişen çehresiyle bütün hemşerilerimizin yüzünü güldürüyor” dedi.

Çalık Kuluncak’a yatırımlarımız sürüyor

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Özur Çalık, 27,6 kilometrelik Kuluncak-Hekimhan bağlantı yolunun yarım kalan 5,7 kilometrelik kısmının tamamlanması için yapım ihalesinin 26 Ağustos’ta gerçekleştirileceğini açıkladı.

AK Partili Çalık’tan Darende’ye istihdam müjdesi

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, ‘Darende Tekstilkent’ Projesi kapsamında ilçeye 4 firmanın yatırım taahhütünde bulunduğunu belirterek kurulacak fabrikalarda 400 kişinin istihdam edileceğini söyledi.

AK Partili Çalık Arslantepe’nin şöhreti UNESCO ile taçlanacak

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, binlerce yıllık geçmişiyle UNESCO Dünya Miras Geçici Listesi'nde yer alan Malatya'daki Arslantepe Höyüğü'nün kalıcı listeye dahil edildiğini açıkladı.

AK Partili Çalık: Malatya mutfağı UNESCO Yaratıcı Şehirler Ağı’na hazırlanıyor

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya’nın eşsiz mutfak kültürünün marka değerinin ve bilinirliğinin artması için gastronomi alanında UNESCO'nun Yaratıcı Şehirler Ağı'na dahil edilmesinin önemli olduğunu söyledi.

AK Partili Çalık:Kılıçdaroğlu’ndan Kuvayi Milliyeci olmaz

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun, “Dünyaya sesleniyorum Beni Erdoğan’la karıştırmayın. Kuvayi Milliye geleneğinden geliyorum” sözlerine tepki göstererek, “Kuvayi Milliyeci adam tankı görünce yanından sıvışıp kahve içerek vatanın darbeciler tarafından talan edilmesini televizyonlardan izlemez” dedi.

AK Partili Çalık, Malatya’da esnafları ziyaret etti

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya’da İnönü Caddesindeki esnafları ziyaret etti.

AK Parti heyetinden Kültür ve Turizm Bakanı Ersoy’a ziyaret

AK Parti Malatya Milletvekilleri Öznur Çalık, Ahmet Çakır ve Hakan Kahtalı, Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’u ziyaret etti.

Çalık: Malatya Özel Harekat Bölge Müdürlüğü Binasının ihalesi yapıldı

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya’nın Battalgazi ilçesine bağlı Bulgurlu Mahallesindeki 2 bin dekar alana kurulacak Özel Harekat Bölge Müdürlüğü inşaatının yapım ihalesinin gerçekleştiğini ve yüklenici firmaya yer tesliminin yapıldığını açıkladı.

Başkan Gürkan, Hemşerilerimizin Dualarıyla Allah Yolumuzu Aydınlık Ediyor

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, Kuluncak İlçesi Ciritbelen ve Karıncalık Mahallelerine yapılan asfalt çalışmalarını yerinde inceleyerek vatandaşlarla bir araya geldi.

AK Partili Çalık: Biz yaptıklarımızla konuşuruz

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu (MKYK) Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Bizim siyasetimiz laf değil eser siyasetidir, yaptıklarımızla konuşuruz” dedi.

AK Partili Çalık Pütürge Teksilkent ile istihdam artacak

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu (MKYK) Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının destekleriyle hayata geçirilecek Pütürge Tekstilkent Projesinin ilçede özellikle kadın ve gençlerin istihdama katılmasında öncü rol üstleneceğini söyledi.

AK Parti heyetinden Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu’na ziyaret

AK Parti Malatya Milletvekilleri Öznur Çalık, Ahmet Çakır ve Hakan Kahtalı, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu’nu ziyaret etti.

Çalık Doğanşehir’imize her alanda yatırım yaptık

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya’nın Doğanşehir ilçesine yaptıkları hizmetlerin, yolların, okulların, hastanelerin ve sulama tesislerinin milletten aldıkları desteği hizmetle millete nasıl geri döndürdüklerinin işareti olduğunu söyledi.

Çalık TeksilKent Projesine 37 Milyon TL’lik destek alındı

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya’da yaklaşık 3 bin kişiye istihdam sağlayacak TeksilKent Projesi için Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından 37 milyon TL’lik yatırım ve destek aldıklarını açıkladı.

Çalık Malatya’ya 19 yılda 35 milyar TL yatırım yapıldı

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya’ya 19 yılda 35 milyar TL’lik yatırım yaptıklarını söyledi.

Çalık Eski Malatya’ya modern bir meydan yapılacak

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya’nın Battalgazi ilçesine bağlı Eski Malatya bölgesine modern bir meydan yapılacağını açıkladı.

Çalık Kale’yi yeniden inşa ediyoruz

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya’nın Kale ilçesinin yapılan yeni çalışmalar ve yatırımlarla isminden söz ettirdiğini belirterek, “Toplu konutlarla, gençlik merkeziyle, belediye binasıyla, sosyal donatılarıyla Kale’yi yeniden inşa ediyoruz” dedi.

Çalık Hekimhan’a doğalgaz 2022 yatırım programına alınıyor

AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya’nın Hekimhan ilçesinin de doğalgazın konforundan yararlanacağını belirterek, “AKSA yatırım bölgesi lisans kapsamına dahil edilmesi için Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) başvurular yapıldı. 2022 yılı yatırım programına alınıyor” dedi.

Battalgazi’nin Çehresi Her Geçen Gün Değişiyor

Battalgazi Belediye Başkanı Osman Güder, AK Parti MKYK Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık ile birlikte 679 konut, 18 işyeri ve çevre düzenlemesi işi ihalesinin 2 Temmuz 2021 tarihinde gerçekleşeceği Şehit Fevzi Mahallesi’ndeki 110 dönümlük kentsel dönüşüm proje alanında incelemelerde bulunarak, konutların 2022 yılı sonunda teslim edileceği müjdesini verdi.

Keskin Tam çalışma ve faizsiz 100 bin TL destek istiyoruz

AK Parti Malatya Milletvekili ve MKYK Üyesi Öznur Çalık, Malatya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (MESOB) Başkanı Şevket Keskin ve oda başkanlarını ziyaret ederek, bir araya geldi. Yapılan toplantının ardından esnaf ziyaretinde bulunuldu.